Ծննդյան օր, ամիս, տարի 16.01.1950 թ.
ՀՀ, ք. Երևան
Ամուսնացած է, ունի մեկ երեխա
ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ
1985-ին պաշտպանել է թեկնածուական ատենախոսություն ՝“Հայ-ֆրանսիական միջնադարյան գրական կապերը (XI–XIVդդ.)” թեմայով, ստացել բանասիրական գիտությունների թեկնածուի կոչում
1968-1972 – Վ. Բրյուսովի անվ. պետական համալսարան, ֆրանսերեն լեզվի և գրականության ֆակուլտետոՙ Ֆրանսերեն լեզու և գրականություն մասնագիտություն
1957-1968 – Երևանի Չեխովի անվ. թիվ 55 միջնակարգ դպրոց
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՓՈՐՁ
2016-ից առ այսօր ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտ, ավագ գիտաշխատող
1985- 2016 ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտ, գիտաշխատող
1983 –1985 ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտ, կրտսեր գիտաշխատող
1978 – 1983 ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտ, ավագ լաբորանտ
1975 – 1978 ՀՀ ԳԱԱ արվեստի ինստիտուտ,, ավագ լաբորանտ
ԼԵԶՈՒՆԵՐԻ ԻՄԱՑՈՒԹՅՈՒՆ
Հայերեն, ռուսերեն, ֆրանսերեն, գերմաներեն,անգլերեն, լանիներեն
ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐ
MS WINDOWS, MS Office User (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint), Internet User (WEB-MAIL, SKYPE, որոնողական համակարգեր), Adobe Reader
ԳԻՏԱԿԱՆ ՀԵՏԱՔՐՔՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈԼՈՐՏ
Հայ-ֆրանսիական գրական կապեր, միջնադարյան գրականություն, համեմատական գրականություն
ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ (կոչումներ, պարգևներ, մրցանակներ, գրանտներ և այլն)
2013 – ՀՀ ԳԱԱ Գովեստագիր
2018 – ՀՀ Կրթության եվ Գիտության նախորարության գիտւթյան կոմիտե, Պատվոգիր
ՀՐԱՊԱՐԱԿՈՒՄՆԵՐ
ա) մենագրություն
- Армения и армяне во французской литературе XI –XIV веков, из-во АН Армянской ССР, Ереван, 1988, 139 с.
- Роль армян в трансмиссии культур. Памятники средневековой французской литературы в контексте культурного обмена Восток-Запад, Авторское издание, Ереван, 2010, 352 с.
- Арарат– сакральная территория: по запискам европейских путешественников, Ереван, Гитутюн НАН РА, 2015, 257 с.
- Армянский мир в “Путешествии в Левант” Турнефора, Ереван, Гитутюн НАН РА, 2017, 219 с.
- Нахичеван в записках европейских путешественников (XIII–XVII), Ереван, Гитутюн НАН РА, 2019, 250 с.
ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ
- Դանիել Վարուժանի անտիպ նամակներից, Պատմաբանասիրական հանդես, 1977, № 4(79), Էջ 227–231:
- Հայաստանը և հայերը ֆրանսիական գրականության մեջ (XI–XIV դդ.), Պատմաբանասիրական հանդես, 1982, № 1, Էջ 109–120:
- Հայկական թեման ֆրանսիական (լատինական) սրբախոսական գրականության մեջ, “Հանդես ամսօրյա”, № 7–12, Վիեննա, Մխիթարեան տպարան, 1983:
- Հայկական թեման ֆրանսիական ասպետական վեպում, Բանբեր Հայաստանի Արխիվների, 3(70,) 1984, Էջ 144–150:
- Les Lusignans arméniens dans le roman chevaleresque français du XIV siècle, – in: Les Lusignans et l’outre-mer, Poitier, 1993, pp. 163–170.
- Arménie et arméniens dans la littérature médiévale française,- in: Arménie entre Orient et Occident, Bibliothèque nationale de France, Paris, 1997, pp. 78–82
- Gregoire de Tours, auteur du VI-e siècle et les Arméniens, Franco-Armenian historical and cultural relations, Yerevan, 1999, pp. 69–76.
- Գրիգոր Տուրացին և Քրիստոնլա Հայաստանը, – Հայ գրականությունը եվ քրիստոնեությունը, Երեվան, Գիտություն, 2002, Էջ 66–76:
- Эпический цикл о Чингиз-хане в труде Хетума Патмича, Историко-филологический журнал, 2007, № 3, 129–142.
- Особенности армянского национального характера в литературе путешествий (на примере “Путешествия в Левант” Турнефора), Вестник арменоведения, НАН РА, 2017, № 2 (14), с. 169–188.
- Житие Св. Григория де Питивье (новое прочтение житийного памятника), Вестник общественных наук, НАН РА, 2017, № 2 (650), с. 263–277.
- Мученики горы Арарат (по иностранным источникам), – Արշալույս Քրիստոնեության հայոց, Երեվան, ՀՀ ԳԱԱ Գիտւթյուն, հրատարակչություն, 2017, 153–159.
- Авторский замысел “Хроники Армении” Жана Дарделя.Вестник общественных наук, НАН РА, 2018, № (653), с.182–194.
- Нахичеван в записках европейских путешественников XIII–XVII вв., Вестник общественных наук, НАН РА , 2019, № 3(657), с.163–182.
- Нахичеванская тема в «Житии мессира Франсуа Пике», Вестник арменоведения, НАН РА, 2019, № 2(20), с. 61–76.
- Нахичеван в «Путешествии миссионера общества Иисуса» Жака Виллота, Вестник арменоведения, НАН РА, 2020, № 1(22), 46–58.
- Модификация легенды об обретении частицы Ноева ковчега Акопом Мцбнеци в европейской литературе путешествий, Историко-филологический журнал, НАН РА, 2020, № 2 (214), 47–68.
- Мотив «Страна мрака» в «Цветнике историй стран Востока» историка Хетума.Вестник общественных наук, НАН РА Ереван, № 2(659), 2020, 197–207.
- История мученичества Святых Рипсимеанок в европейской литературе путешествий, Вестник арменоведения, НАН РА, 2021, № 1(25), 59–72.
- Мученичество сорока отроков Севастии в европейской историко-географической литературе, Вестник арменоведения, НАН РА, № 3, 2021, c. 24–37.
- История мученичества Святых Рипсимеанок в европейской литературе путешествий, Вестник арменоведения, 2021, № 1 (25), 59–72.
- Мученичество Сорока отроков Себастии в европейской историко-географической литературе, Вестник арменоведения, 2021, № 3 (27), 24–36.
- Маркирование инаковости как инструмент религиозно-этнической сегрегации (Османская империя XVI–XVIII вв. глазами европейцев), Вестник общественных наук, 2022, № 2, 154–162,
- Интеграционные процессы на Латинском Востоке в XI–XIV вв. (Киликийская Армения в контексте католической культурной зоны) Вестник арменоведения, 2022, № 2 (29), 5–19.
- Об армянском Святом копье и связанных с ним легендах (на материале записок русских и европейских путешественников), Религиоведение, 2022, № 4, 23–29.
- Восстановление армянского архитектурного наследия за рубежом (монастырь Сурб Степанос Нахавка Дарашамба). Արվեստագիտական հանդես, 2022, № 2, 5–19,
- From the History of the Armenian Ethnic-Religious Communities in Medieval Europe (on the material of Hagiographic literature, – in: Armenian Diaspora in Dynamics, Czechia, Etnologicka rada, 2022, p. 182–199.
- Сакральная география христианства (Хор Вирап в записках европейских путешественников, Вестник арменоведения, 2023, №1 (31) , с.1 45-58.