Ծննդյան օր, ամիս, տարի 16.01.1950 թ.

ՀՀ, ք. Երևան

gkaragyozian@gmail.com

Ամուսնացած է, ունի մեկ երեխա

 ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

1985-ին պաշտպանել է թեկնածուական ատենախոսություն ՝“Հայ-ֆրանսիական միջնադարյան գրական կապերը (XI–XIVդդ.)” թեմայով, ստացել բանասիրական գիտությունների թեկնածուի կոչում

1968-1972 –   Վ. Բրյուսովի անվ. պետական համալսարան, ֆրանսերեն լեզվի և գրականության ֆակուլտետոՙ Ֆրանսերեն լեզու և գրականություն մասնագիտություն 

1957-1968  –   Երևանի Չեխովի անվ. թիվ  55 միջնակարգ դպրոց

ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՓՈՐՁ

2016-ից առ այսօր ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտ, ավագ գիտաշխատող

1985- 2016 ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտ,  գիտաշխատող

1983 –1985  ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտ, կրտսեր  գիտաշխատող

1978 – 1983    ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտ, ավագ լաբորանտ

1975 – 1978  ՀՀ ԳԱԱ արվեստի ինստիտուտ,, ավագ լաբորանտ

ԼԵԶՈՒՆԵՐԻ ԻՄԱՑՈՒԹՅՈՒՆ

Հայերեն, ռուսերեն, ֆրանսերեն, գերմաներեն,անգլերեն, լանիներեն

ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐ

MS WINDOWS, MS Office User (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint), Internet User (WEB-MAIL, SKYPE, որոնողական համակարգեր), Adobe Reader

ԳԻՏԱԿԱՆ ՀԵՏԱՔՐՔՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈԼՈՐՏ

Հայ-ֆրանսիական գրական կապեր, միջնադարյան գրականություն, համեմատական գրականություն

ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ (կոչումներ, պարգևներ, մրցանակներ, գրանտներ և այլն)

2013 – ՀՀ ԳԱԱ Գովեստագիր

2018 –  ՀՀ   Կրթության եվ Գիտության  նախորարության  գիտւթյան կոմիտե, Պատվոգիր

ՀՐԱՊԱՐԱԿՈՒՄՆԵՐ

ա) մենագրություն

  1. Армения и армяне во французской литературе XI –XIV веков, из-во АН Армянской ССР, Ереван, 1988, 139 с.
  2. Роль армян в трансмиссии культур. Памятники средневековой французской литературы в контексте культурного обмена Восток-Запад, Авторское издание, Ереван, 2010, 352 с.
  3. Арарат– сакральная территория: по запискам европейских путешественников, Ереван, Гитутюн НАН РА, 2015, 257 с.
  1. Армянский мир в “Путешествии в Левант” Турнефора, Ереван, Гитутюн НАН РА, 2017, 219 с.
  2. Нахичеван в записках европейских путешественников (XIII–XVII), Ереван, Гитутюн НАН РА, 2019, 250 с.

ՀՈԴՎԱԾՆԵՐ

  1. Դանիել Վարուժանի անտիպ նամակներից, Պատմաբանասիրական հանդես, 1977, № 4(79), Էջ 227–231:
  2. Հայաստանը և հայերը ֆրանսիական գրականության մեջ (XI–XIV դդ.), Պատմաբանասիրական հանդես, 1982, № 1, Էջ 109–120: 
  3. Հայկական թեման ֆրանսիական (լատինական) սրբախոսական գրականության մեջ,Հանդես ամսօրյա”, № 7–12, Վիեննա, Մխիթարեան տպարան, 1983:
  4. Հայկական թեման ֆրանսիական ասպետական վեպում, Բանբեր Հայաստանի Արխիվների, 3(70,) 1984, Էջ 144–150:
  5. Les Lusignans arméniens dans le roman chevaleresque français du XIV siècle, – in: Les Lusignans et l’outre-mer, Poitier, 1993, pp. 163–170.
  6. Arménie et arméniens dans la littérature médiévale française,- in: Arménie entre Orient et Occident, Bibliothèque nationale de France, Paris, 1997, pp. 78–82
  7. Gregoire de Tours, auteur du VI-e siècle et les Arméniens, Franco-Armenian historical and cultural relations, Yerevan, 1999, pp. 69–76.
  8. Գրիգոր Տուրացին և Քրիստոնլա Հայաստանը, – Հայ գրականությունը եվ քրիստոնեությունը, Երեվան, Գիտություն, 2002, Էջ 66–76:
  9. Эпический цикл о Чингиз-хане в труде Хетума Патмича, Историко-филологический журнал, 2007, № 3, 129–142.
  10. Особенности армянского национального характера в литературе путешествий (на примере “Путешествия в Левант” Турнефора), Вестник арменоведения, НАН РА, 2017, № 2 (14), с. 169–188.
  11.  Житие Св. Григория де Питивье (новое прочтение житийного   памятника),  Вестник общественных наук, НАН РА, 2017, № 2 (650), с. 263–277.
  12. Мученики горы Арарат (по иностранным источникам), – Արշալույս Քրիստոնեության հայոց, Երեվան, ՀՀ ԳԱԱ Գիտւթյուն, հրատարակչություն, 2017, 153–159.
  13. Авторский замысел “Хроники Армении” Жана Дарделя.Вестник общественных наук,  НАН РА, 2018, № (653), с.182–194.
  14. Нахичеван в записках европейских путешественников XIII–XVII вв.,  Вестник общественных наук, НАН РА , 2019, № 3(657), с.163–182.
  1. Нахичеванская тема в «Житии мессира Франсуа Пике», Вестник арменоведения, НАН РА, 2019, № 2(20), с. 61–76.
  2. Нахичеван в «Путешествии   миссионера   общества   Иисуса» Жака Виллота, Вестник арменоведения, НАН РА, 2020, № 1(22), 46–58.
  3. Модификация легенды об обретении частицы Ноева ковчега Акопом Мцбнеци в европейской литературе путешествий, Историко-филологический журнал, НАН РА, 2020, № 2 (214), 47–68.
  4. Мотив «Страна мрака» в «Цветнике историй стран Востока» историка Хетума.Вестник общественных наук,  НАН РА Ереван, № 2(659), 2020, 197–207. 
  5. История мученичества Святых Рипсимеанок в европейской литературе путешествий, Вестник арменоведения, НАН РА, 2021, № 1(25), 59–72.
  6. Мученичество сорока отроков Севастии в европейской историко-географической литературе, Вестник арменоведения, НАН РА, № 3, 2021, c. 24–37.
  7. История мученичества Святых Рипсимеанок в европейской литературе путешествий, Вестник арменоведения, 2021, № 1 (25), 59–72.
  8. Мученичество Сорока отроков Себастии в европейской историко-географической литературе, Вестник арменоведения, 2021, № 3 (27), 24–36.
  9. Маркирование инаковости как инструмент религиозно-этнической сегрегации (Османская империя XVI–XVIII вв. глазами европейцев), Вестник общественных наук, 2022, № 2, 154–162,  
  10. Интеграционные процессы на Латинском Востоке в XI–XIV вв. (Киликийская Армения в контексте католической культурной зоны) Вестник арменоведения, 2022, № 2 (29), 5–19.
  11. Об армянском Святом копье и связанных с ним легендах (на материале записок русских и европейских путешественников), Религиоведение, 2022, № 4, 23–29.
  12. Восстановление армянского архитектурного наследия за рубежом (монастырь Сурб Степанос Нахавка Дарашамба). Արվեստագիտական հանդես, 2022, № 2, 5–19,
  13. From the History of the Armenian Ethnic-Religious Communities in Medieval Europe (on the material of Hagiographic literature, – in: Armenian Diaspora in Dynamics, Czechia, Etnologicka rada, 2022, p. 182–199.
  14. Сакральная география христианства (Хор Вирап в записках европейских путешественников, Вестник арменоведения, 2023, №1 (31) , с.1 45-58.